Wat mij betreft wel. Ik zou niet weten wat we zouden moeten doen, zonder mensen als jij, die hun hele leven inzetten in de strijd tegen de..... ehmmm.... de..... ehmmmm....
15 jaar geleden
Meestal wordt je door anderen voorgedragen bij de konigin voor een linje en draag je niet jezelf voor. Als je je erg belangrijk hebt gemaakt voor iets of iemand dan heb je kans dat je een lintje krijgt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het na-oorlogsverzet, is dat zoiets als sinds '45 van ieder kabinet roepen dat het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is?

In dat geval niet, ik hou niet zo van pessimisten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het na oorlogsverzet? Een lintje pfff. Je bent een voetballer die na de wedstrijd binnen komt lopen en vraagt "Wordt ik nu man of the match?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je jezelf nog een beetje meer opblaast zeker wel.
Je krijgt dan een medaille voor de grootste ballon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het naoorlogs verzet, is een verzet waartegen? Dat de oorlog is afgelopen? Dus een verzet tegen het aflopen van de oorlog? Neen geen lintje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit bepaald het 'Kabinet der Koningin' als iemand wordt voorgedragen...