hoelang duurt post versturen vanuit de gevangenis?

Mijn vriend zit vast, mijn post had die pas naar een week binnen, hoe lang duurt het als hij post verstuurd naar huis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K
ronron1212
9 jaar geleden
Dat zal ook wel een week duren. De post met worden gelezen voor die verstuurt of ontvangen mag worden.

Antwoorden (2)

In de regel wordt post gecontroleerd als deze binnenkomt en als deze uitgaand is. Het kan dus een week of langer duren voordat de brief aankomt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
alle post die in en uit de gevangenis gaat moet worden gecontroleerd, deze brieven worden ingescant of over getypt en bij de bijbehorende gevangen gevoegd in het elektronische dossier. ook wordt er bij vermeld naar wie het wordt verstuurd en hoe vaak er al contact is geweest tussen persoon en gevangen