De minister was Plaststerk in Balkende IV en die was van de PvdA. Staatsecrataris was van Bijsterveldt van het CDA en Dijksma van de PvdA.

Toegevoegd na 39 seconden:
Momenteel is er een demissionair kabinet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minister van Onderwijs was tot 23 februari 2010 Ronald Plasterk. Na die datum heeft André Rouvoet zijn portefeuille overgenomen.

Tot 23 februari was Sharon Dijksma de staatssecretaris van onderwijs. Vanaf 23 februari is dat Marja van Bijsterveldt.

Toegevoegd na 53 seconden:
Maar misschien is het een idee dat je je huiswerkvragen gewoon eerst probeert te googelen voordat je deze lekker lui via deze site stelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je dat makkelijk zelf opzoeken.