Het is onbekend wat de top precies kost, de bekend gemaakte kosten zijn 24 miljoen euro, maar dit is exclusief de beveiligingskosten, en die zijn nu juist veruit het hoogst. De daadwerkelijke kosten zullen waarschijnlijk in de honderden miljoenen lopen. Een hoogleraar economie beweert zelfs dat het 1 tot 2 miljard euro kost.

Nederland draait op voor de kosten van de top. Het is natuurlijk lastig te bepalen of ons dat ook nog iets gaat opleveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit wordt pas echt bekend na de NSS. Maar tot zover zijn de kosten ongeveer 24 miljoen euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zeggen dat het ze 24 miljoen Euro heeft gekost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit was aardig duur de kosten waren 28 Miljoen euro, wie dit betaald weet ik niet precies maar ik heb het gevoel dat dit word verdeeld onder de tientallen landen die meedoen.