Waar zou ik nog een (gloednieuwe) campagneposter van de LPF kunnen verkrijgen?

Toegevoegd na 26 seconden:
Diegene met het portret van Pim en "At your service" natuurlijk. Graag zou ik hem nieuw hebben…

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mat Herben heeft als JSF-lobbyist een linked-in pagina...
Ik neem aan dat er, gezien de korte geschiedenis van de LPF, nog legio posters zijn.
Wellicht kan je met die man contact opnemen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, ik zal een poging wagen. Bedankt!

Het beste antwoord

Je kan het affiche bestellen bij het Documentatiecentrum Nederlandse Politieke Partijen in Groningen, via deze website http://affiches.dnpp.eldoc.ub.rug.nl/root/LPF/2002_lpf_tk-1/
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik apprecieer dit ten zeerste!