Hoe moet ik mijn achternaamswijziging betalen?

Halo ik heb net een brief gekregen dat ik het geld voor wijziging achternaam moet gaan betalen
Alleen nu ben ik heel erg in de war want er staat 'niet storten' maar wat bedoelen ze hier mee? Moet ik het gewoon via mijn internet met mijn bang betalen? (bankieren) of moet ik helemaal naar mijn bank gaan?
En hoe gaan ze weten dat het geld van mij komt? Mijn stiefvader gaat het betalen dus hoe weet de justis dat het geld van mij afkomstig is?

Gr.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zal naar de gemeentelijke diensten moeten gaan en daar dan contant betalen.
fremar
10 jaar geleden
Je kunt het geld gewoon overmaken naar Justis.
Ik neem aan dat je een code bij de betalingsomschrijving moet toevoegen, waaruit blijkt dat het om jouw naam(sverandering) gaat.
SimonV