Als je een htv-p opleiding hebt gedaan zorgt die school ook voor een aollicitatie dan?

Een vriend zei dat als je de htv-p (brugjaar politie) opleiding afrond ze er ook voor zorgen dat je een sollicitatie kan doen, is dit waar of moet je alles zelf regelen?. En wat voor vrijstellingen krijg je dan?.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel sollicitatie uiteraard*

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, je dient om te beginnen al aangenomen te zijn bij een korps.
Immers er word vanaf dat moment in je geinvesteerd.
Het is niet zo dat je eerst de opleiding doet en dan pas kan gaan solliciteren.
Dus sollicitatie/keuringen/aanname/opleiding

Mijn advies, ga even kijken bij zo'n infodag.