waar in Normandie is een steen waarop staat dat er info over de tweede wereldoorlog over 100 jaar pas bekend mag worden ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaaf zeg! Ik wist niet dat het bestond!

Het beste antwoord

Onder een grote granieten plaat, bij de ingang ligt een tijdcapsule die een boodschap bevat van Dwight D. Eisenhower, de supreme commander van de Geallieerde en latere president van de Verenigde Staten.
Deze boodschap zal pas op 6 Juni 2044 worden geopend, gelezen en bekend gemaakt.

Amerikaanse Begraafplaats en Monument Normandië
(Frankrijk - Basse-Normandie - Colleville-sur-Mer)
ronron1212
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Maar waar in Normandië is die begraafplaats nou? Dat wordt mij nog niet duidelijk in dit stukje tekst.
ronron1212
10 jaar geleden
(Frankrijk - Basse-Normandie - Colleville-sur-Mer) staat er toch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook gewoon klikken op de bron Amadea....
Amadea
10 jaar geleden
Het is de bedoeling dat er antwoord op de VRAAG gegeven wordt. Is toch raar dat je dat aan het eind tussen haakjes moet zoeken!
ronron1212
10 jaar geleden
Alles lezen in het vervolg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het staat er gewoon Amadea, dit is spijkers op laag water zoeken en iedereen die een beetje bekend is in de materie herkent de laatste naam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Armadea Als je eerst het antwoord leest voor je een reactie geeft, was reze discussie niet nodig!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt