Zijn er mensen aanwezig op deze site die de vingerafdruk geweigerd hebben in het nieuwe paspoort?

Ik bedoel dus of er deelnemers aan deze site zijn die geweigerd hebben hun vingerafdrukken af te staan voor het nieuwe paspoort sinds die optie verplicht is gesteld.

Zo ja, wat waren de gevolgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

je recht om een paspoort wordt je dan ontnomen. Helaas kan je er niet omheen. Nu is het de vingerafrduk over 5 jaar is het een chip die we in onze brein geimplanteerd krijgen zodat we volledig door de overheiud worden beheerst. onder het mom 'nationale veiligheid' en zullen mensen zich realiseren dat ze nooit vrij zijn geweest

Ik weiger mjn paspoort te verlengen daar er een rechtzaak is aangespannen tegen de verantwoordelijk minister aangaande dit nieuwe paspoort. Het hele systeem zou namelijk illegaal zijn. Zolang er geen uitspraak is verleng ik niet.

Ik vrees ook dat 1984, alhoewel jaren vertraagd, er toch aan zit te komen. Ik ben ook bang voor Kafkaachtige toestanden met al die controles. Ik weet nog niet wat ik doe. Met vingerafdrukken kunnen ook fouten worden gemaakt.

Ik heb een nieuw paspoort gehaald, en toen ze met het vingerafdrukapparaat kwamen dacht ik even, shit als ze maar niet uitvinden van... Maar toch gedaan en nog niets gehoord!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100