Wat kan ik doen tegen het opheffen van de gehandicapten parkeerplaatsen in de binnenstad van Delft ?

in tijd van 2 jaar zijn er 5 parkeerplaatsen verdwenen en binnenkort gaan er nog 4 weg. en als ik contact opneem met de gemeente wordt er gezegd dat die plaatsen ontsierend zijn voor de binnenstad van Delft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind het schandalig zoals er op dit moment met de zwakkeren in de samenleving wordt omgesprongen! Dit is er weer en voorbeeld van, de stad Delft )en meerdere gemeenten!) zouden zich diep moeten schamen!!!

Je kan alleen een bezwaarschrift indienen, maar met meerderen sta je sterker.
Voor één persoon zal de raad/college geen moeite doen.
Probeer dan zoveel mogelijk gehandicapten/belanghebbenden bij elkaar te krijgen en
dien gezamenlijk bezwaar in.
Volgens de regels die bepaald zijn in de Algemene Wet Bestuursrecht (AWB) kan iedere belanghebbende die door dit besluit rechtsstreeks in zijn belang wordt getroffen, na bekendmaking hiervan binnen 6 weken een gemotiveerd bezwaar hiertegen indienen bij het college van Burgemeester & Wethouders.
Het bezwaarschrift moet op grond van art. 6:5 van de Algemene Wet Bestuursrecht zijn ondertekend en zijn gedateerd en ten minste uw naam en adres vermelden, een omschrijving van dit besluit en de gronden van dit bezwaar.
Het is ook goed om in het bezwaarschrift een telefoonnr. te vermelden waarop je overdag bereikbaar bent.
Lees deze site eens door hoe alles in het werk gaat.
http://www.delft.nl/Inwoners/Gemeente_en_democratie/Bezwaar_maken/Bezwaarschrift_indienen

Houd de termijn in de gaten. Na de bekendmaking moet je echt binnen de 6 weken bezwaar maken anders wordt het niet-ontvankelijk verklaard en doe ze echt niets!
amc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u wel

Andere antwoorden (1)

Je kunt de Nationale Ombudsman benaderen en informeren of het zin heeft via hem te protesteren. Op de website staat onder 'uw klacht' een vragenlijstje waarmee je kunt bepalen of je daar terecht kunt.