Ik heb ze horen zeggen dat het de directeur was van eye. Sandra den Hamer. Voor de zekerheid toch even nagekeken en klopt zie
www.nd.nl/artikelen/2013/april/30/koningsvaart-van-start
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zover ik weet de vrouw van de burgermeester
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
voor zover jij weet maar is dat ook zo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat is zo ,maar ik weet haar naam niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is goed: +
Directrice van filmmuseum Eye
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Sandra den Hamer?
De vrouw met de rode jurk bij de Koningsvaart is Femke van der Laan, de vrouw van de burgemeester van Amsterdam.

Toegevoegd na 2 uur:
Zie hier het bewijs: http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/04/30/koningslied-en-koningsvaart/?foto=8
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt duidelijk antwoord. Waarom mocht zij erbij zijn? Er zijn toch belangrijkere personen?
Ritsuka
10 jaar geleden
De burgemeester is toch belangrijk? En dan mag zijn vrouw toch ook wel mee? Die hoort erbij.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wie is het nou? Ik zie 2 verschillende namen. Femke van der Laan, de vrouw van de burgemeester. Of Sandra den Hamer, Directrice van het Filmmuseum. En allebei de bronnen zeggen niet echt iets over wie de vrouw in het rood nou is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is de vrouw van de burgemeester.
Heb ik opgezocht.