Woont Mark Rutte van de VVD nog bij zijn moeder?

Hoorde laatst dat hij bij zijn moeder woonde, heeft iemand een bron?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
21K

Het beste antwoord

Mark Rutte is de zoon van een oudere moeder. Mark is 39 en zijn moeder is 82. Iedere week gaat hij bij haar eten. Sinds een jaar wast zijn moeder Marks vieze kleren niet meer. Want, zo vertelde hij afgelopen zaterdag in de Volkskrant, daar is ze zo zoetjesaan echt te oud voor.

Kijk, dat is nou een lieve zoon. Zou je denken. Maar Mark heeft ook een klein probleempje. Hij heeft namelijk geen vriendinnetje. Ook geen vriendje. En dat maakt hem, in de ogen van mogelijke kiezers, toch een beetje verdacht. Tegen de Volkskrant zei hij wel altijd iemand in beeld te hebben, maar van een concreet huwelijksvoorstel is het nog niet gekomen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, ik weet 99,9 % zeker dat dit niet waar is. Ik heb wel eens interviews met hem gelezen, waarin hij zegt dat hij regelmatig bij zijn moeder op bezoek gaat (ik heb helaas geen bron).
Hij is single en woont alleen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hier nog een bron:

In een interview in weekblad Privé onthult de 39-jarige Rutte dat zijn voorkeur uitgaat naar ‘sterke, mooie carrièrevrouwen’, zoals Daphne Deckers, Sacha de Boer en Sophie Hilbrand.
Vreselijk vindt hij het als vrouwen een legging dragen of een jurk met een decolleté terwijl 'het echt niet meer gaat'.
Rutte denkt dat hij een goede man zou zijn. Hij houdt er namelijk van om de handen uit de mouwen te steken en weet naar eigen zeggen alles van schoonmaken.
De politicus zegt dat hij misschien wel vijftien kleinkinderen wil. Als zijn wensen allemaal niet uitkomen, treurt Rutte niet. ‘Diepongelukkig zal ik niet worden.’