hoeveel JSF's koopt Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te veel !!! , in de aan loop Vd koop al vele vele miljoenen uitgegeven . We betalen nota bene zelf de 2 proef modellen . Moet je je voorstellen jij koopt een auto die nog niet bestaat , ook niet een ! Alleen een virtuele computer animatie en je betaalt aan zeg 50% en dan kan krijg je 10% korting , maar de eind prijs staat niet vast :( Dan weet je dat de eind prijs altijd hoger wordt , oooo Nederland en de aanschaf van militaire vliegtuigen , zijn we zo dom of weten ze van de prins geen kwaad :) , dit heeft alle ingrediënten voor een groot financieel debacle :( laten we hopen van niet .

Het beste antwoord

Dat is nog helemaal niet bekend of er überhaupt wel de JSF wordt aangeschaft of bijvoorbeeld de Saab Gripen.

Mocht de JSF worden gekocht dan denkt men aan 56 stuks van de aanvankelijk geplande 85 stuks:

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/10_oktober/24/binnenland/Hillen-wil-56-jsfs-kopen.xml
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kans dat Nederland nu nog kiest voor de Eurofighter of Saab Gripen is verwaarloosbaar klein. Zeker na al die jaren en de miljarden die het Nederland al gekost heeft mee te mogen doen met het ontwikkelen van de F-35