ik ben een belg en de gemeente heeft me uitgeschreven uit gba en sta niet ingeschreven bij ind,wat kan ik nu doen?

ik woon samen en heb nooit bericht gehad dat ik ben uitgeschreven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt je pas inschrijven bij de IND als je ingeschreven staat in de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) van de gemeente waar je woont. Voor informatie over hoe de inschrijving bij de gemeente verloopt en welke documenten
je nodig hebt, kunt je het beste telefonisch contact opnemen met de gemeente.

Ik heb overigens nog nooit gehoord dat de gemeente eigenmachtig iemand uitschrijft uit de GBA.

Advies: naar de gemeente om de inschrijving te herstellen (als je in Nederland woont, uiteraard.)
Computoon