op je paspoort staat de naam van je ouders vernoemt soms staat er vader onbekend komt het ook wel eens voor dat er moeder onbekend staat?

als je de vader wel zeker weet met een dna test of zo maar de moeder niet is dit dan mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Als de vraag is of het mogelijk is dat je niet weet wie je moeder is, dan ja. Als de vraag is of het mogelijk is om via dna-test erachter te komen wie je moeder is... dan ook ja. Maar of dit beide in praktijk vaak voor komt zou ik niet kunnen vertellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk komt het wel voor dat ook de moeder onbekend is
en dat er dan in het paspoort staat: moeder onbekend.

En zijn genoeg mensen in de wereld die niet weten wie hun vader
en/of wie hun moeder is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms worden kinderen ten vondeling gelegd. In Nederland probeert justitie er achter te komen wie de moeder is van het kind. In uitzonderlijke gevallen vinden ze geen moeder van het kind. De overheid geeft dan een vondeling de voor en achternaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met andere woorden: in Nederland komt dat eigenlijk niet voor, alle vondelingen die nu nog worden gelegd worden wel getraceerd. Er zullen er niet al te veel rondlopen dus met zo'n paspoort.
In een paspoort staat niet de naam van je ouders vermeld. Enkel de eigen identiteit van de houder. De stelling, de vraag en geen enkel antwoord is hier juist.