Wat heeft Edwin de Roy van Zuydewijn gedaan dat hij nu zijn naam moet zuiveren?

Alles en iedereen heeft hem zwartgemaakt, al moeten we hem geloven.

Maar wat was de rede dat mensen van het koningshuis e.d. hem niet mochten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij hoeft zijn naam niet te zuiveren. De Ombudsman heeft net een uitgebreid onderzoek afgerond, en het blijkt dat hij alles heeft verzonnen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik zag zijn optreden bij pauw en witteman, maar mij was nu niet helemaal duidelijk waar het nu om ging. Hij wilt dat iedereen nu eens ophoud met die 'flauwekul', daar kwam het op neer. Maar wat heeft hij gedaan, waardoor hij dus al die kritiek, blijkbaar terecht, kreeg?
AWM
14 jaar geleden
Hij beweert dat de koningin zijn huwelijk heeft kapot gemaakt, zijn carrière heeft verwoest en hem failliet heeft gemaakt. Hij dreigde met rechtszaken tegen de regering en het koningshuis. Nu dat er een onafhankelijk onderzoek heeft aangetoond dat dit allemaal hersenspinsels zijn, moet ie afdruipen met de staart tussen de benen. Of ie dat echt gaat doen. Kweenie, want hij kan niet ophouden...
paulus811
14 jaar geleden
Het is een rare, maar wel zeer intelligente en welbespraakte snuiter.
Hij hoeft inderdaad zijn naam niet te zuiveren. Deze man heeft zich van begin af aan niet welkom gevoeld binnen het Koningshuis, hij heeft bewijzen gevonden dat het Koningshuis hem afluisterde middels verstopte microfoons. Veel mensen vinden hem paranoia maar er zijn genoeg bewijzen geleverd dat hij inderdaad werd afgeluisterd. Het probleem is nu alleen dat wanneer de ombudsman wordt ingeschakeld om een "onafhankelijk" rapport hierover te gaan schrijven deze nooit onafhankelijk kan zijn. Kijk alleen maar eens naar de nationale ombudsman en de mensen die hij heeft ondervraagd. Die onderhouden allemaal nauwe contacten met of de inlichtingendienst of het koningshuis. Hij zal dus nooit kunnen winnen en zijn gelijk behalen. De media doet ook zijn uiterste best om hem zo negatief mogelijk in het nieuws te brengen. Heel jammer, maar zo werkt het nu eenmaal in ons kleine landje.

Toegevoegd na 46 seconden:
De reden dat ze hem niet mochten lag waarschijnlijk in het feit dat hij niet goed genoeg was voor het kleine prinsesje.