Waarom mag de vroegere dictator (Papa DOC Duvalier)- °1951 in frankrijk wonen ?

Artikel in krant naar aanleiding van de aardbeving in Haiti

Toegevoegd na 18 minuten:
Bedoelde idd bay doc maar datum van 1951 was daarvoor bedoeld om geen verwarring te stichten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Francois Duvalier is reeds lange tijd dood... zie eerste bron.

Volgens mij bedoel jij echter baby doc, oftewel jean claude zijn zoon.

Om antwoord op je vraag te geven, Haïti was een kolonie van Frankrijk en dus was hij welkom. Hij heeft overigens nooit officieel asiel gekregen.