wanneer gaat de A2 trajectcontrole tussen Utrecht en Amsterdam in? Volgens berichten zou dat nu moeten zijn, maar hoe ver zijn de plannen hieromtrent?

Toegevoegd na 6 dagen:
eigenlijk heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord op deze vraag. Is er ook nu trajectcontrole op het stuk Utrecht NAAR Amsterdam.

Het beste antwoord

Als we de krant Mogen geloven eind 2012.

Toegevoegd na 6 dagen:
Nee die werkt nog niet. Die moet 'zoals je kunt lezen' nog "aangezet" worden. Gebeurt op zijn vroegst op einde van dit jaar. Als het zover zullen er gewoon borden geplaatst worden zoals op het traject Amsterdam-Utrecht.

Toegevoegd na 6 dagen:
En als dei het wel zo doen had ik al een stapel bekeuringen gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die werkt al enige tijd en levert veel geld op door allemaal hard rijders.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om precies te zijn 13,5 miljoen euro in twee maanden tijd. Dat is ruim twee ton per dag. Kassa!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoorde ook zoiets vandaag op het nieuws. +
poppetje54321
11 jaar geleden
Ja, volgens Pownews, maar dat was van Amsterdam NAAR Utrecht, dat werd ook duidelijk gezegd. Maar andersom?
Ritsuka
11 jaar geleden
andersom volgens mij ook
ronron1212
11 jaar geleden
Se berichten in de krant geven alleen die richting aan maar dat is voor de aanduiding welk stuk maar dat is in beide richtingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die 13,5 mln is van de richten A'dam - Utrecht, de controle de andere kant op zou eind 2012 pas in werking komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
andersom nog niet. er al eerst een groot bord moeten komen met 'traject controle', net zoals amsterdam ri utrecht
ronron1212
11 jaar geleden
die doet het ook
http://www.telegraaf.nl/binnenland/20791363/__Controle_A2_op_23_juli_in_werking__.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ronron; in je eigen artikel staat alleen A'dam - Utrecht en NIET de andere kant op.