Wat wordt er bedoeld met de kortingskaart die in plaats komt van het vrije reizen voor studenten volgens het nieuwe regeerakkoord?

Want als dit de 40% korting zou betekenen die ik op dit moment in het weekend als korting heb, zal ik zo'n 60 euro per week kwijt zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

vanaf 2016 is er geen ov kaart meer voor studenten maar een kortingskaart hoe hoog de korting wordt is niet bekend.

Toegevoegd na 16 minuten:
dit staat er letterlijk in het regeerakkoord
De OV-studentenkaart wordt per 2016 omgezet in een studentenkortingskaart voor het
openbaar vervoer. Deze kortingskaart wordt ook verstrekt aan mbo-studenten jonger dan
18 jaar.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In 2015. Zie pagina 17 van het regeerakkoord