Is het na 23 maart 2013 echt voor iedereen in de USA verplicht om een ID chip in het lichaam te dragen?

Volgens vele bronnen, deze bronnen: http://goo.gl/oE4A1
Moet iedereen na 23 maart 2013 verplicht een chip in het lichaam dragen.
Ik vraag mij af of dit echt waar is?
Omdat ik er nog niet eerder van gehoord heb via de Nederlandse media.
Het gaat om de RFID chip.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Sterker nog, in de VS is het uberhaupt niet verplicht een identiteitsbewijs te hebben. Ook na maart 2013 niet; het verplichten ervan wordt als ongrondwettelijk gezien.

De 'bron' is een stukje tekst uit de HR3200; een nooit aangenomen voorloper van de uiteindelijke Affordable Health Care for America Act. De identificatiechip waarover daarin werd gesproken zou niets meer en niets minder zijn dan een elektronisch patiëntendossier. Wie dat zou willen, zou ervoor kunnen kiezen z'n hele medisch dossier geïmplanteerd te krijgen in het lichaam.
Van een verplichting is, ook toen, nooit sprake geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, gelukkig maar. Als ik ergens een hekel aan heb is het aan RadioFrequentie chips in m'n lijf. Die storen vast m'n broekantenne en dan gaat m'n vrouw zich tekort gedaan voelen. :)

Andere antwoorden (2)

Nee, het is niet waar. Alle sites waarnaar jouw google-link verwijst, zijn sites van complotdenkers en andere gekkies. Dit broodje-aap verhaal hoort thuis in het rijtje chemtrails, 9/11 was an inside job en marsmannetjes in Roswell.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb die berichten nu ook gezien en ik wist er ook niet van.
Als dat zo is dan kun je er vanuit gaan dat dat ook hier in Europa (met Nederland voorop) een verplichting zal gaan worden.

De berichten worden overigens ook door allerlei "eindtijd" groeperingen uitgelegd als een van de vervolmakingen van de Openbaringen uit de Bijbel. Hierin wordt ook gesproken van een merktekening van de mensen door HET BEEST 666.

"Zij die het merkteken niet aanvaarden zullen niet meer kunnen kopen noch verkopen"... en daarmee tot armoede vervallen.

In die berichten over de Amerikaanse RFID implantaten wordt zelfs gesproken dat je je job (baan) verliest als je het implantaat weigert en je geen baan kan krijgen als je niet gechipt bent.
Dat is in principe vervallen tot armoede want je hebt dan geen inkomen meer.

Het blijkt nu ook dat de wet die dat regelt (de Obama Care Act, de wet die de ziektekostenverzekering regelt) al in 2010 van kracht is geworden en dat daarin is bepaalt dat 36 maanden na in werking treding het chippen moet zijn aangevangen.

Het is een frappante gebeurtenis in de tijd waarin we leven. Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat we werkelijk in de laatste fasen van de Bijbelse Openbaringen zijn aanbelandt en dat terwijl ik zelf helemaal geen kerkelijke achtergrond heb...