Wie is die blonde dame die altijd naast Diederik Samson loopt? op tv te zien.

11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dacht dat het de secretaresse van Mark Rutte is.
Amadea
11 jaar geleden
Beste vraagsteller, gaat het jou om de functie van de vrouw of wil je een naam weten? Dat bij de vraag vermelden lijkt mij wel relevant!
constant
11 jaar geleden
ik weet nog steeds niet wie dat is
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je daarmee dat het wel de bedoeling is dat je haar NAAM te weten komt? Zet dat dan als aanvulling op de vraag!
Antoni
11 jaar geleden
Bedoel je de dame op deze foto? http://i49.tinypic.com/xwu44.jpg
Antoni
11 jaar geleden
YvonneS1987 heeft in haar antwoord al aangegeven dat dat de persvoorlichtster Saar van Bueren van de PvdA is.

Het beste antwoord

Ik denk dat je de persvoorlichtster Saar van Bueren van de PvdA bedoeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De vrouw van Diederik Samson.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens bijgaand spotje is ze idd zijn vrouw, of anders iemand die er erg veel op lijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Waarom zou zijn vrouw altijd achter hem aan lopen? Ik neem aan dat die haar eigen bezigheden heeft, waaronder de zorg voor hun kinderen!
Zij is een medewerkster van hem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ze zal geen groupie zijn!