Als de belastingdienst toegeeft dat zij een fout gemaakt hebben (telefonisch )kan ik dan de kosten bij de belastingdienst claimen?

Het gaat hierbij niet om de rente die je ontvangt.
Ik woon ongeveer 25 k.m van het kantoor,en ben door die fout 2keer op en neer geweest.
4 keer 25 k.m.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dan valt in de categorie "pech gehad".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De belastingdienst heeft een gratis telefoonnummer dat kun je bellen. Dat scheelt 100km rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
peter Geweldige reactie,
hep je een bron?
Of helemaal zelf bedacht ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,ik hep geen bron,gewoon een kraan. Iedereen kan toch één en één optellen?