Mensen met een inkomen hoger dan 150.000 Euro, betalen over alles wat boven die 150.000 uitkomt, 16% extra crisisbelasting. Dat is eenmalig, dus alleen over 2013. Ook worden hoge vertrekbonussen belast met 75% ipv 30%.

De vraag is alleen of dat allemaal wel doorgaat, of dat het wel doorgaat in deze vorm. Het ligt er maar net aan, welke partijen straks tot overeenstemming zullen komen, om een regering te vormen. Als precies die partijen die het Kunduz akkoord hebben gesloten, straks gaan regeren, dan is de kans groot, dat het precies zo zal gaan zoals hierboven staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
Dan snap ik nu waarom Ajax moord en brand schreeuwt dat ze failliet zullen gaan door deze heffing :) Bedankt!