Kan ik een uitwonende beurs aanvragen als ik geen huur betaal maar wel op een landal park intern zit?

Ik ga bij Landal een half jaar stage lopen en ik krijg een stagevergoeding maar eten etc. moeten wij gewoon zelf betalen. Wij kunnen gratis intern verblijven maar de rest van de kosten moeten wij dus wel zelf betalen. Kan ik hiervoor een uitwonende beurs aanvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

je kan een uitwonende beurs aanvragen als je officieel uitwonend bent. dus als je bij landal staat ingeschreven dat je daar woont (en natuurlijk in het gemeente register) dan kun je een uitwonende beurs aanvragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 Ik kan me overigens niet voorstellen dat het bij Landal greenparks mogelijk is om je te registreren als inwoner in de gemeentelijke basisadministratie.