Mag ik met de "Kleine VISpas" aan de Rijn vissen?

Ik woon in Leuth en ik ga altijd in Millingen aan de Rijn vissen. Ik vind de visplanner totaal niet handig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Met de kleine vispas mag je met de aangewezen aassoorten in de rivieren en scheepsvaart kanalen vieren, waaronder de Rijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je gekeken hoe je kunt zien WAAR je mag vissen in de Rijn? Met de visplanner dus? Daar is niet uit te komen voor een leek en daar wil de vraagsteller een antwoord op. Via deze link dus: www.sportvisserijnederland.nl/include/downloadFile.asp?id=92