Heeft DSK zelf uitgebracht werk?

Behalve een vonnis uit de rechtbank over hem.. Mag trouwens ook over hem gaan.

Toegevoegd na 27 minuten:
Dominique Strauss Kahn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je bedoelt, welke boeken hij heeft geschreven, dan is dit zijn bibliografie:

- Inflation et partage des surplus; le cas des ménages, Editions Cujas, 1975. (in samenwerking met André Babeau en André Masson).
- Économie de la famille et accumulation patrimoniale, Editions Cujas, 1977.
- La Richesse des Français- Epargne, Plus-value/Héritage (in samenwerking met d'André Babeau). Parijs: PUF, 1977.
- Pierre Bérégovoy : une volonté de réforme au service de l'économie 1984-1993. (in samenwerking met Christian Sautter).
- La Flamme et la cendre, Grasset, 2002.
- Oui, lettre ouverte aux enfants d'Europe. Grasset et Fasquelle, 2004.
- Pour l'égalité réelle. Éléments pour un réformisme radical, Note de la Fondation Jean-Jaurès, 2004.
- 365 jours, journal contre le renoncement, Grasset 2006.

Lijstje komt van deze site:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dominique_Strauss-Kahn