Wat heb je nodig voor het verlengen van mijn id-kaart?

Mijn id kaart is verlopen op 20 februari 2012. Ik wil vandaag gaan verlengen maar wat moet ik dan allemaal bij me hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een pasfoto goedgekeurd voor op je nieuwe id, je oude id, en genoeg geld. Kijk op je gemeentelijke website wat het kost.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh en hou er rekening mee dat je waarschijnlijk (maar dat weet ik niet zeker) een boete moet betalen omdat je kaart verlopen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je hem inlevert hoef je geen boete te betalen.
Je oude id kaart. Het zou een beetje gek zijn als je ook een uitrreksel van t geboorteregister of persoonsregister zou moeten hebben, want die haal je ook bij de gemeente, waarbij je ook nog eens je id moet laten zien.

Toegevoegd na 22 seconden:
Ohja en een pasfoto natuurlijk. Thanx momma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En geld!
je moet 'vooraf' betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt ja! Ik zou bijna mijn eigen antwoord gaan minnen... Trouwens vind ik het een beetje krom dat je moet betalen voor iets dat je verplicht bent te hebben.. Maarja dat geldt ook voor zorgverzekering, of een woonadres, never mind.. :P