Voor zover ik weet is het buiten Noord Korea onbekend of er zulke groepen zijn in Noord Korea zelf. Dat zou ook veel te gevaarlijk zijn, want als zo'n groep bekend wordt, dan worden ze meteen opgesloten in strafkampen, of erger... Wel is het zo dat ze niet geheel onwetend zijn, want ze luisteren heel stiekem wel eens naar radio zenders uit het zuiden, zoals blijkt uit verhalen van overlopers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze zijn er wel, maar vooral via propaganda verspreiding in de grensgebieden.

http://articles.cnn.com/2011-03-02/world/north.korea.democracy.balloons_1_egypt-uprising-opposition-party-propaganda?_s=PM:WORLD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet bekend. Feit is dat je ze alleen achter tralies vind. Of onder een steen.....