Welke straffen kan Tanja nijmeijer verwachten voor haar daden?

Straffen die gegeven worden in Amerika, Colombia en Nederland. (aangezien ze van deze al een arrestatiebevel heeft)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eerst kon ze nog rekenen op clementie als ze zichzelf aangaf, maar sinds anderhalf jaar heeft Colombia deze mogelijkheid definitief afgewezen omdat bekend werd dat Tanja zelf betrokken was bij terroristische aanslagen bij de FARC.

Ik weet niet hoe het precies zit met de huidige Colombiaanse strafwet, maar reken maar op 40 jaar. De doodstraf is wel afgeschaft in Colombia.