Google "laad en losplaats wegenverkeerswet"
(in het kader: je mag zelf ook wel wat doen:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vb in Den Helder :
De parkeergelegenheid is uitsluitend gedurende maandag t/m zaterdag van 06.00 tot 18.00 uur bestemd voor onmiddellijk laden of lossen. Buiten deze tijden mag er geparkeerd worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja denk ik als er tijden bij staan. Maar of het overal geldt weet ik niet exact zeker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kom jij uit Den Helder?
vaak is het bord 'laden en lossen' voorzien van een onderbord met tijdstippen.
Je moet wel goed kijken op een speciale laad/los zone is of een parkeerverbod met uitzondering van laden/lossen. In het laatste geval telt voor jou alleen het parkeerverbod!