Is het schenden van intellectuele rechten via Torrent files gevaarlijk voor particulieren?

Het zou zo moeten zijn. Maar wat niet weet niet deert?

Toegevoegd na 9 minuten:
Moeten de torrent zoekrobotten niet meer de nadruk leggen op het feit dat je die intellectuele rechten schend

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze internettoepassing is bedacht om auteursrechten te schenden ten behoeve van particulieren.
En robotten kunnen nergens de nadruk op leggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gelukkig heb je een toepasselijke afbeelding bij je vraag gevoegd van een searchbot. Dat maakt je vraag een stuk helderder!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag 30GB/maand downloaden via Belgacom. Mag ik daarmee dan ook zoveel downloaden via Torrents? Ik geef ze niet door aan andere particulieren :)