Vijfhonderd zevenentwintig dagen....

Toegevoegd na 24 minuten:
maar da"s morgen natuurlijk weer anders! Vandaar de link hieronder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Sinds 26 april 2010
12 jaar geleden
Al 526 dagen zit België zonder regering...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al 526 dagen, dus sinds 26 april 2010.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belgie zit al sinds 13 juni 2010 zonder regering. wat best erg is, volgens mij. Belgie houdt het wereldrecord van land dat het langst zonder regering zit.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
België heeft gewoon een regering, maar de regering-Leterme II is sinds 26 april 2010 ontslagnemend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet want het oude kabinet is demissionair, wat inhoud dat ze nog wel de leiding hebben maar alleen bestaande plannen mogen uitvoeren. Er mogen geen nieuwe besluiten genomen worden.

Aangezien je dat vast niet bedoelde en het ook een beetje een bijdehand antwoord is, het ontslag is aanvaard sinds 26 april 2010 zoals hierboven al staat.

Ondanks alle minnen bij iedereen, klopt dat gewoon.