hebben landen met elkaar afgesproken de aarde te verdedigen tegen aanvallen door ruimtewezens?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

We verdedigen elkaar toch ook tegen problemen met/in andere landen? VN verdrag, NAVO verdrag, WEU verdrag, etc.

Jah!! Ik las dat ik keer op wikileaks maar of het echt is is een aner verhaal.

wikileaks is meestal onzin, ALS er ruimtewezenz zouden bestaan en ALS ze ons aanvielen dan zou het wel mogelijk zijn denk ik, want libie werd geholpen met kaddafi dus dan zullen ze vast wel samenwerken

Er zijn deskundige die ruimte wezens onder zoeken en ze zeggen dat de ruimte schip iier op aarde wel vaak is geziem ze hebben zelfs filmpjes dat er 1 in de lucht vliegt je kan het misschien wel op youtube vinden maar ik weet het niet zeker

Als ET werkelijk de aarde komt bezoeken dan zullen er heuswel een aantal landen zijn die jacht op hem gaan maken en vervolgens zijn kop eraf knallen. :-S

Nee hoor, waarom zouden ze? We denken dat ruimtewezens niet bestaan. En mochten ze toch landen. wie weet hoe leuk ze zijn, en kunnen we een hoop van ze leren! En als ze agressief blijken, dan komt er snel genoeg hulp.

als ruimtewezens op onze planeet zouden komen, terwijl wij hun bestaan nog niet eens hebben opgemerkt, zullen hun wapens ook wel iets beter zijn. Een soort oermens met knuppel vs soldaat met ak 47

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100