Hoe zijn de relaties tussen de VS en Rusland?

Ik ben namelijk een beetje bang dat nu Putin aan de macht komt en de Republikeinen in de VS dat er een derde wereldoorlog komt. Hoe groot is deze kans?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poetin is al bijna 12 jaar aan de macht. De huidige president Medvedev is alleen een marionet.

Het beste antwoord

Wees niet bang de grote reden waarom er geen oorlog is in het westen is de handel..

Rusland heeft veel grondstoffen die amerika en europa nodig heeft vooral europa denk maar aan gas.

Als rusland oorlog verklaart aan de VS doet europa dat ook alleen wordt rusland er wel armer van.. En anderzom ook..

Ze hebben ook dezelfde vijand en dat is terrorisme
en niet vergeten de problematiek in het midden oosten zoals israel, steeds groter wordende china ...

Als er ooit oorlog uitbreekt zal het wel rusland en china zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als de euro valt dan heb je een probleem niet alleen economisch maar diplomatisch europa is dan 100% afhankelijk van het oosten