Wat betekent het uitwassen van het kapitalisme?

Volgens de radio is dat het doel van de Occupy protesten. Maar willen ze dan het kapitalisme verdrijven en vervangen door het communisme of een mildere vorm daarvan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze tegen de DE uitwassen van het kapitalisme zijn.

Antwoorden (1)

ik dacht dat het doel ook is om het volk zijn stem te geven.
Op wat voor manier, is mij niet helemaal duidelijk.
Volgens mij weten ze dat zelf ook niet.
Het doel is wel om het grote graaien en monopoly posities van de banken en grote bedrijven te kappen.
Maar wat dan? Een eerlijkere economie.
Maar hoe dan? Dat weten ze in mijn ogen zelf ook niet.