Is c2000, het communicatie systeem van de hulpdiensten, ooit wel is positief in het nieuws geweest?

http://www.nu.nl/algemeen/2091855/gaten-c2000-onthutsen-ondernemingsraden-politie.html

Mij komt het al vanaf de testperiode tot mijn nieuwsgaring, maar nimmer positief.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, nog nooit. Maar de aanschaf van een nieuw systeem dat geheel voldoet gaat jaren duren. Eerst moet er een goed "pakket van eisen"worden bepaald, daarna moet men overgaan tot een "europese aanbesteding" die meerdere maanden in beslag gaan nemen. (door het hoge aankoopbedrag mag elk bedrijf in Europa mee proberen de beste deal te maken). Daarna kan men pas over gaan tot aankoop en zal het bedrijf de apparaten gaan produceren. Oftewel voorlopig zullen we wel doorgaan met de C2000, omdat het voorlopig de enige is die we hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mijn weten zijn er alleen maar negatieve berichten in alle media over verschenen! En dat moddert maar door en door.