Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is c2000, het communicatie systeem van de hulpdiensten, ooit wel is positief in het nieuws geweest?

http://www.nu.nl/algemeen/2091855/gaten-c2000-onthutsen-ondernemingsraden-politie.html

Mij komt het al vanaf de testperiode tot mijn nieuwsgaring, maar nimmer positief.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
529

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, nog nooit. Maar de aanschaf van een nieuw systeem dat geheel voldoet gaat jaren duren. Eerst moet er een goed "pakket van eisen"worden bepaald, daarna moet men overgaan tot een "europese aanbesteding" die meerdere maanden in beslag gaan nemen. (door het hoge aankoopbedrag mag elk bedrijf in Europa mee proberen de beste deal te maken). Daarna kan men pas over gaan tot aankoop en zal het bedrijf de apparaten gaan produceren. Oftewel voorlopig zullen we wel doorgaan met de C2000, omdat het voorlopig de enige is die we hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mijn weten zijn er alleen maar negatieve berichten in alle media over verschenen! En dat moddert maar door en door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding