Dat vraagt de minister zich nu ook altijd af.

Ongetwijfeld is het iemand die op desbetreffend ministerie werkt en van rtl nieuws een vette fooi krijgt voor het vroegtijdig lekken.

Maar wie, dat is natuurlijk de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noki
12 jaar geleden
Niet mee eens! Dan had Frits Wester de primeur moeten hebben! En nu is het ontdekt door iemand die zich verveelde en wat geprobeerd heeft. Bovendien Frits' 'lekkende bron' is/werkt er niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frits Wester had ook dit jaar weer de miljoenennota vroegtijdig bekeken, en wilde dat net bekent gaan maken toen iemand hem op het internet vond. Dit jaar is hij dus op het internet gevonden, maar ook wel degelijk uitgelekt via Frits Wester, echter hij was te laat om het te vertellen. Volgend jaar is de site weer beter beveiligd en komt Frits weer met de primeur.
Dat is voor voornamelijk journalisten een uitdaging.
Journalist en historicus Bram Talman wist met een simpele handeling op internet de miljoenennota boven water te krijgen. Hij verving het jaartal in het internetadres waar de miljoenennota vorig jaar te vinden was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nou; het jaar is nog niet om... Ik zou ze daar in Den Haag niet onderschatten. Ze kunnen vast nog beter.
Het stuk moet onder meer naar de ministeries gestuurd worden. Volgens mij komt het de regering wel goed uit dat de miljoenennota zo veel in de belangstelling staat.