Griekenland op dit moment het meest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo ongeveer alle westerse landen hebben problemen met de financieen.
(Alle niet westerse landen ook, maar die hebben er al veel langer last van)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar Griekenland duidelijk het meest, lees de krant maar of kijk het nieuws.
En spanje ook best wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze vraag is hier ook behandeld. de meeste landen zijn nog relevant http://www.goeievraag.nl/vraag/landen-grootste-financiele-problemen.102070
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hongarije heeft óók al aangeklopt......!

BOEDAPEST - Hongarije wordt geconfronteerd met een ''serieus gevaarlijke situatie'' door de bijzondere risico's van de schuldencrisis in Europa. Dat heeft de Hongaarse premier Viktor Orban maandag gezegd.Als zijn draconische bezuinigingen niet worden doorgevoerd, resteert volgens Orban niet anders dan een crisis Griekse stijl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Griekenland, Ierland, Spanje, Portugal en Italie zijn er momenteel het slechtst aantoe.