Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijgen we geen inzicht in de "beoordelaars" van antwoorden bij GV?

Het lijkt erop dat politiek onwelgevallige antwoorden "bestraft" worden met "geen waardevol antwoord"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
662

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk omdat dat geen enkel nut heeft.
Ook leidt het alleen maar van het antwoord af. Want dan wordt te vervolgens diep op ingegaan. En wat krijg je dan?
Juistem: een forum.

Of ik nou weet dat iemand het met me oneens is, of dat ik weet dat Marietje het met me oneens is. Wat maakt dat uit?
En verder denk ik dat bij politiek gevoelige onderwerpen mensen hun irritatie op antwoorden kwijt willen. Men voelt zich tóch al zo machteloos bij die politieke onderwerpen. Tegenstanders zien van alles gebeuren zonder het te kunnen tegen houden. Voorstanders zien vanalles gebeuren en dat gaat ze niet hard genoeg.

Heerlijk toch, als anonieme mensen je be-minnen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik was nog vergeten erbij te zetten wat betreft die voor- en tegenstanders: ik denk dat als je iets schrijft waar men het mee oneens is, dat men dan graag een - geeft, omdat dat de 'min-stemmer' de illusie heeft dat die er nog íéts ertegen gedaan heeft.
En bij de + gevers is 't dus dat die héél eventjes de illusie zullen hebben er in elk geval nog íéts voor gedaan te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om de site positief te houden. en idd zoals mijn voorganger al zegt anders krijg je een forum met veel chatten en veel wellus nietes taferelen.

de vraag is overigens een paar maanden geleden ook al gesteld ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding