Een geboorteakte kan in Nederland en België aangevraagd worden in de geboorteplaats.
Tegenwoordig kan dat ook vaak via internet aangevraagd worden waarbij dan een DigiD (digitaal paspoort) nodig is. Niet iedereen kan een geboorteakte aanvragen.
Dit heeft met Privacy te maken.
Er zijn kosten aan verbonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je kristalla :))
Jouw snorhaartjes mogen er ook zijn, mooie foto :)

Andere antwoorden (2)

Nergens of je moet je hem zelf ingescand hebben en ergens op een site toegevoegd hebben (bv Facebook).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat staat niet op internet. Dit document is niet bedoeld om openbaar te maken. Je kunt het kopen bij de burgerlijke staat in je geboorte plaats.
ronron1212