wat is gematigd rechts?

Toegevoegd na 12 minuten:
ik weet dat het een politiek uitgangspunt is maar wat houd het in als partij waar sta je voor enz.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat heeft te maken met de politieke richting van een partij of persoon. Rechts is vaak conservatief. De PVV ToN SGP en de VVD worden meestal tot rechts beschouwd. Het CDA is gematigd rechts... Toegevoegd na 7 minuten: Oja, d66 ook, zie hier voor een schema http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Pol-landschap-2010.gif

D66. Verder heb je Christelijk recht / Conservatief CDA, Christenunie en de extreme variant de SGP Gewoon rechts - VVD Populistisch rechts PVV Toegevoegd na 15 minuten: Om het lijstje af te maken D66 Progessief rechts Groen Links Progessief links PVDA Conservatief Links SP Conservatiever links Partij van de dieren en de Ouderenpartij kan ik niet echt inschalen. Andere partijen zijn op dit moment geen serieuze optie Toegevoegd na 1 uur: Alle partijen hebben een website. Lees daar wat hun uitgangspunten zijn en wat hun politiek programma is. Ik geef toe dat is zware kost

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100