Waarom vallen alle partijen, behalve de VVD, over de PVV als gevraagd wordt om een kostenanalyse van de immigratie?

Het CPB rekent de kosten en baten over van alles en nog wat uit, ook de kosten en baten van bewust gevoerd beleid, dus waarom wordt iedereen boos als de kosten van de immigratie worden uitgerekend?

http://www.elsevier.nl/web/10241770/Commentaren/Kosten-immigratie-Minstens-100-miljard.htm

http://www.dagelijksestandaard.nl/2009/07/22/vvd-steunt-verzoek-pvv-links-reageert-op-zijn-pavlovs/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ten tijde dat iedereen over de 26.000 uitgeprocedeerde assielzoekers van Rita Verdonk viel heb ik een artikel gevonden waarin stond dat deze groep de Nederlandse belastingbetaler 500.000 euro per maand kost. Wellicht dat ze dit willen voorkomen...

Maar zou het eveneens graag willen weten...

Toegevoegd na 53 seconden:
O ja...

Er werd op diverse fora schande over gesproken dat ik het hier überhaupt over durfde te hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tentakels van de linkse basiliek zijn overal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja... er voor uitkomen links te zijn is acceptabel, er voor uit te komen rechts te zijn is een stuk minder acceptabel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, schande! Hoe durf je? +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hier nog een +1! Foei!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Blechh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik durf er tenminste voor uit te komen dat ik progessief rechts ben. En dan durf ik er ook nog wel voor uit te komen dat ik het niet zo op sommige allochtonen heb...

Andere antwoorden (4)

Omdat al die andere partijen ziende blind zijn. Omdat ze te politiek correct zijn. Omdat ze zo'n angst hebben onze allochtonen te discrimineren, dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze door dat niet te doen juist de autochtonen discrimineren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1000% mee eens +1
En waarom worden we de laatste jaren trouwens geen 'Nederlanders' meer genoemd, maar 'autochtonen'?
Er staat toch echt geen Autochtonië in mijn paspoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha en ik maar denken dat je toch echt uit zo'n driehoekige woning in Egypte kwam :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar waren verre voorvaderen. Maar ik ben toch echt een geboren en getogen Nederlander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Mijn idee...
Laten we eens uitrekenen hoeveel onze eigen kinderen kosten de eerste vijftien jaar van hun leven: alleen maar kosten, kosten, kosten. Denk aan huisvesting, voedsel, opleiding, kinderbijslag en ga zo maar door, en dat voor ± 15 jaar lang zonder dat ze ook maar één cent hebben bijgedragen aan onze economie. Vergelijk die kosten met immigranten die onze staat NIET met al die kosten hebben opgezadeld en hun opleiding in het buitenland hebben gedaan. Het vergt niet veel rekenkracht om te berekenen dat die immigranten uiteindelijk toch wel degelijk GOEDKOPER zijn dan wijzelf omdat de staat hen niet die eerste 15 aar in de watten heeft gelegd.

Dus de vraag die de PVV hier stelt is zoals gewoonlijk gekleurd, als zij werkelijk het gehele kostenplaatje willen weten (dat betwijfel ik), dan moeten ze ONZE kosten op een eerlijke wijze VERGELIJKEN met die van de immigranten en ook eens naar de enorme kosten van de EMIGRATIE van hier in Nederland opgeleide Nederlanders kijken. Maar ja, DAT zullen ze niet willen weten aangezien die uitkomst zal zijn: onze eigen kinderen kosten Nederland aanzienlijk veel meer geld dan immigranten.

Wat moeten we met zo'n uitslag? Allemaal aan de pil?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat duidelijk is dat de uitslag vernietigend zal zijn voor het beleid van de afgelopen 40 jaar.
Struisvogelpolitiek dus, om Wilders niet in de kaart te spelen.
Ze brengen liever het land naar de ondergang, dan toe te geven dat Wilders gelijk heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Compleet mee eens. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi subtiel omschreven Melissa...
Men zou wel eens kunnen schrikken van die kosten. (Als ooit de werkelijke cijfers boven water komen...)