Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben gerold vandaag van mijn portemonnee met pasjes, geld en rijbewijs.

Mijn pasjes zijn inmiddels geblokkeerd, aangifte van diefstal van mijn rijbewijs kan maandag pas. Wat kunnen dieven met mn rijbewijs?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Leuk filmpje heb je er bij gezet!
Helaas is mijn portemonnee ook 2 keer gestolen.
Kreeg hem ook 2 keer terug, met alles eruit behalve mijn bankpasje en rijbewijs. Volgens de politie konden ze daar niet zoveel mee beginnen en ging het alleen om het cash geld!
Maar het is echt balen, sterkte ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de reactie's. Ik heb hem nog steeds niet terug dus ik ben bang dat ik toch een nieuw rijbewijs moet aanvragen. Er is gelukkig verder niks van mijn rekening gehaald. Ik was bang dat ze via mijn rijbewijs daar trucjes voor hadden....pfffff.

Andere antwoorden (4)

Wat naar voor je zeg,ik moet wel lachen om je plaatje.Rijbewijzen worden toch weleens vervalst maar hoe ze dat doen weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dieven kunnen doorgaans helemaal niets met je rijbewijs en zullen dit doorgaans ook niet doen...

Hou er alleen wel rekening mee dat 'de Gemeente' en 'de Bank(en)' allemaal een orrigineel willen hebben van je aangifte van diefstal. Dus begin ermee te zeggen dat je alleen een kopie hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
negen van de tien keer (schijnt het)gooien ze de portemonee in de dichtsbijzijnde prullebak met alles er nog in behalve het geld.Ik zou zeker ff kijken.
het is mij ook gebeurt maar helaas hoorde ik tot tiende ik vond hem niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst is het balen dat het je is overkomen.

Is het een nieuw of een oud rijbewijs. Met het nieuwe rijbewijs kunnen ze moeilijker iets doen, bij het oude rijbewijs kunnen ze nog de foto vervangen.

Heb het zelf ook gehad, heb een nieuw rijbewijs moeten kopen en ook een soort van verliestoeslag moeten betalen, dacht dat dit rond de €40,00 was. Dus eerst mijn rijbewijs betalen en daar bovenop ook nog die toeslag.

Bij het melden van je rijbewijs vertellen wanneer je portemonnee is gerold, in het proces verbaal komt die datum dan te staan waardoor jij in ieder geval niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventueel misbruik van het document.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding