Nee, over het algemeen zijn er alleen ambassades in landen waar belangen zijn. Bijv. Veel oudinwoners of economische belangen. In Brussel zijn bijv meer abassades ivm de Europeese Unie, dan in Den Haag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, ik durf er goud om te verwedden dat Vaticaanstad geen ambassade in Iran heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk nou eens, een min...
Ik vermoed dat deze minnaar een Vaticaanstad ambassade in Iran ontdekt heeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De min was niet van mijn, maar ik woo je goud graag hebben. Het Vaticaan heeft een ambassade in Teheran (adresgegevens: http://vatican.visahq.com/embassy/Iran/ ) en Iran heeft er 1 in Vaticaanstad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parbleu, daar gaan mijn Klondike opbrengsten.
Ze zullen het wel druk hebben, daar in Iran.
geen enkel land heeft in elk ander land ter wereld een ambassade. In sommige landen zit alleen een consulaat of is er geen vertegenwoordiging aanwezig.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Nee, veel arme landen ontbreekt daarvoor het geld.