Een van de beleidsterreinen waar de PVV haar stempel op probeert te drukken is Immigratie en Integratie. hebben zij voor een deel hun zin gekregen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker, en dat is ook wel logisch. Want als ze niet voor een deel hun zin hadden gekregen, dan hadden ze het gedoog-accoord nooit ondertekend.

Denk aan strengere toelatingseisen van niet westerse immigranten, strengere regels omtrent gezinshereniging, snellere asielprocedure, zodat het niet meer mogelijk is om jaren te procederen, en de principiele uitspraak dat hulp aan vluchtelingen in hun land zelf, de voorkeur heeft boven het immigreren naar Nederland. Ook komt er een hoofddoekjesverbod voor de rechterlijke macht en politie.

Maar ze hebben natuurlijk ook op heel veel terreinen niet hun zin gekregen, zoals een totaal hoofddoekjesverbod, of het dichtgooien van de grenzen voor alle niet westerse immigranten.

Ook heeft Wilders zijn zin gekregen op totaal andere terreinen, zoals verbetering van de bejaardenzorg, het niet verhogen van de pensioengerechtigde leeftijd, en de dierenpolitie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erg bedankt hier 3 punten!