Op het artikel op wikipedia over de 9/11 aanslag op het WTC staat dat er een derde gebouw is ingestort. Wat houd dit in?

Kan natuurlijk gewoon zo zijn dat wikipedia niet klopt, maar ik wil het graag zeker weten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat er nog een derde gebouw ingestort is.
We hebben het dan over 'Building 7'. Lange tijd (nog steeds trouwens) beweerden mensen dat het onmogelijk was dat dit gebouw 'zomaar' is ingestort na het instorten van de twee hoofdtorens. Onderzoek wees uit dat er een oorzakelijk verband was. Aanhangers van complottheorieën geloven onderzoeken nooit.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus dit was een gebouw wat bij het WTC hoorde?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wat was dan het oorzakelijke verband, antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
Het was deel van het oude WTC.
De twee hoge torens zijn er later naast gebouwd. De oorzaak zouden branden zijn die zijn uitgebroken op de 5e en 7e verdieping. Maar, nogmaals, veel mensen geloven daar niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké, bedankt :)