alleen door troonopvolging Dus geboren worden in een koninklijke familie
ronron1212
13 jaar geleden
Door troonopvolging inderdaad als je vader koning is. Maar je kan ook je eigen land beginnen ergens of leger bij elkaar zoeken en een bestaand land veroveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je als enige boven op de heuvel zit, en alle anderen naar beneden hebt geduwt.

Toegevoegd na 21 minuten:
erg belangrijk detail is dat je een man bent, anders wordt je koningin...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*geduwd.
Als je wint met kleiduifschieten bij de Guld in Brabant, dan word je Koning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom die min? Het is helemaal waar.
Je kunt door afkomst koning worden, maar je kunt ook een staatsgreep plegen.

Toegevoegd na 24 minuten:
Vrouwen kunnen behalve op de bovenstaande manieren ook koningin worden door met een koning/kroonprins te trouwen.

Toegevoegd na 24 minuten:
Vrouwen kunnen behalve op de bovenstaande manieren ook koningin worden door met een koning/kroonprins te trouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je moeder de koningin is en afstand doet van de troon wegens voortschrijdende ouderdom, of niet meer handelingsbekwaam is of sterft, kun jij, mits je de kroonprins bent, koning worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas! In dit vrije land waar iedereen gelijk is - waar we we dan ook geen termen kennen als allochtoon en autochtoon - is er geen enkele manier om koning(in) te worden anders dan troonopvolging. Je moet dus uit het goede nest komen wil je in aanmerking komen ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door daar flink voor te betalen bij de Ashanti in Ghana.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of doordat je de reincarnatie blijkt te zijn van de vader van je Ghanese vrouw, zoals bouwvakker Henk Otte overkwam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gemakkelijkst gaat dat doordat je volk je nu eindelijk erkent als koning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het uitsluitend koning worden op basis van geboorte is geen garantie voor kwaliteit. Daarom ben ik in principe voor een gekozen koning. Dat lijkt me een goede manier om koning te worden
Al ben ik bang dat die verkiezing wel eens heel raar zou kunnen uitvallen en we wel eens een soort (geblondeerde) Prins Carnaval zouden kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 1810 is generaal Jean Baptiste Bernadotte (Frankrijk) geadopteerd door de Zweedse koninklijke familie. De koning was kinderloos en er werd een opvolger gezocht uit een hele lijst kandidaten.
Tot op de dag van vandaag heerst de dynastie Bernadotte in Zweden.

Zo kan het dus ook...