Wanneer gaat de Eerste Kamer een besluit nemen over de verlaging van de AOW per i januari 2011?

Je kan er maximaal 8% op achteruit gaan als je inkomen bruto hoger is dan € 1700. Dat is dus heel veel geld. En als de pensioenfondsen misschien ook nog de pensioenen gaan verlagen zijn de mensen die dit betreft helemaal in de aap gelogeerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat staat (onder voorbehoud) op de agenda van 21 december.

Het gaat trouwens om een verlaging van de 8% van de partnertoeslag

De agenda van de plenaire vergaderingen van de eerste kamer is gewoon openbaar, dus dat soort dingen kan je gewoon opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

*5 Op je aow is ongeveer 56 euro per maand dat valt dus nog wel mee als je 1700 hebt.

Toegevoegd na 49 seconden:
*5 sorry is 8%

Toegevoegd na 23 minuten:
Je aow is nooit 1700 euro lees hieronder
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd met je rekenkunde! 8% van van 1700 is bij mij 136, maar ik kan dan ook niet zo goed rekenen als jij. LOL.
ronron1212
13 jaar geleden
Lol ja omdat het alleen een korting over je aow is of alleen over je pensioen en niet over beide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus als De AOW per maand 1700 is en het aanvullende pensioen ernaast niks voorstelt ben je toch mooi 136 per maand kwijt. Of ben ik nou gek?
ronron1212
13 jaar geleden
Lol he het gaat alleen over de partner toeslag dus nog minder
ronron1212
13 jaar geleden
is dus nog maar een euro of 4 als je partner jonger is dan 65