Welke doelstellingen heeft de rijksoverheid zichzelf gesteld met betrekking tot hernieuwbare energie?

De overheid moet aan verschillende verdragen voldoen. Maar wat zijn nu eigenlijk de doelstellingen die gaan over hernieuwbare energie(moderne variant van duurzame energie)die de Nederlandse overheid voor zichzelf heeft opgesteld. En waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Over het algemeen zal er vanuit Europa gekeken worden hoe de landen zich zouden moeten aanpassen als het gaat om hernieuwbare/duurzame energie.
En de doelstellingen die vanuit Europa ( de EU) beslist worden zullen dan doorgevoerd worden naar de landen in Europa.
zie bijgeleverde link.
De eerste link zal gaan over de doelstellingen van Europa/EU.

In de 2de link zul je wat andere links vinden die hier informatie over kunnen verschaffen

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar er zal echter wel een gevecht komen met kernenergie.
Dit levert meer op en is in het geheel makkelijk en goedkoper om energie mee op te wekken.
zie 3de bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze zullen er mooi weer mee gaan spelen en niet eens de zonnestraaltjes opvangen, ze zullen de term uitbuiten, nu duurzaam schijnbaar niet meer hip is en het dus hernieuwbaar moet heten, energie leveranciers zullen over elkaar heen rollen met goedkeuring van de overheid en nieuwe bijproducten (en kosten voor de consumenten) maken en gewoon de zelfde oude energie leveren met een duurzaamheids/hernieuwbaarheids 'belofte' die uit de zelfde oude vertrouwde kolencentrales komt tot dat die op zijn.

Maar wie is eigenlijk De Overheid?