Ik denk dat je die kan aanvragen bij de gemeente waar je ingeschreven staat/stond.
Of anders misschien bij de belastingdienst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vermeldt er niet bij of je een Nederlander bent. In dat geval moet je namelijk al een sofinummer hebben en moet je het alleen weer opvragen ipv aanvragen.

Als je geen Nederlander bent, dan kun je alleen (na telefonische afspraak) persoonlijk een Burger Service nummer (nieuwe naam van het sofinummer) ophalen.
Dit kan op de volgende 16 locaties:
* Alkmaar
* Almelo
* Amsterdam
* Breda
* Den Haag
* Doetinchem
* Eindhoven
* Goes
* Groningen
* Heerlen
* Leiden
* Leeuwarden
* Nijmegen
* Rotterdam
* Utrecht
* Zwolle

Of je moet je inschrijven in een nederlandse gemeente. Dan wordt er ook een BSN toegekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat u een burgerservicenummer (BSN) of sofinummer nodig heeft als u in het buitenland woont. Bijvoorbeeld voor uw pensioen of zorgverzekering. Voor de aanvraag van een sofinummer kunt u terecht bij de Belastingdienst. De Belastingdienst verstrekt sofinummers aan mensen die niet in de GBA staat ingeschreven. Een BSN krijgt u alleen als u zich inschrijft in de GBA.
Voor verdere inlichtingen;
* telefoonnummer 088 - 900 10 10
* faxnummer 088 900 10 20
* postbus 552, 2501 CN DEN HAAG

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je in de buurt woont kun je ook even bij het consulaat in Albufeira langs wippen. Of bellen Tel. 289-820903 .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een sofinummer aanvragen bij de Belastingdienst buitenlanders in Heerlen. je moet dan eerst het belastingkantoor bellen (tijdens kantoor uren)tel.nr. +31 555 385 385, hier moet je een afspraak maken om het sofinummer op te halen. Het bezoek adres is Kloosterweg 22, 6412CN HEERLEN.